Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Ha nem lesz jó a méret, akkor ki lehet cserélni?

Van cserelehetőség. Javasoljuk előtte telefonon egyeztetni, hogy van-e olyan méret amire szüksége lenne. 

Amennyiben van, akkor cserecsomagot küldünk. Kiviszi a futár az új terméket és elhozza a régit. 

 

Van visszavásárlási garancia?

Igen van,. 14 napon belül. Amennyiben eredeti állapotban visszatudja küldeni. A bankszámla száma a visszautaláshoz szükséges. Amit vagy a vissza csomagba elhelyez, vagy a mail címünkre megküld.

 

Van üzletetek?

Igen van. MOLETTA Ruházati Bolt, 1042 Budapest, Árpád út 84. 

Nyitvatartás: 

Hétfőtől péntekig 10-18 óráig.

Szombaton: 10-16 óráig

 

 Fel lehet valahol próbálni a termékeket?

Igen a Moletta Ruházati Boltban, 1042 Budapest, Árpád út 84.

Nyitvatartás: 

Hétfőtől péntekig 10-18 óráig.

Szombaton: 10-16 óráig

 

Mi történik, ha nem tudom átvenni a termékeket?

A futárszolgálattal kell fel vennie a kapcsolatot. Ha nem tudja a futár kézbesíteni, akkor a csomag visszajön.

 

Mit tegyek, ha a rendelés után meggondoltam magam vagy módosítanék?

Ebben az esetben, keress minket nyugodtan a info@moletta.hu e-mail címen vagy a +36 20 535 9490 telefonszámon.

Az oldal tetejére